Jei gavote nekokybiškas, brokuotas prekes, prašome mums pranešti per 14 dienų po siuntos gavimo. Mes jums grąžinsime pinigus arba išsiųsime naują prekę.
Dėl naudojamų natūralių žaliavų, kiekviena partija gali šiek tiek kisti savo aromatu ar produkto konsistencija, todėl produkto tekstūra, kvapas ar spalva nėra laikoma nekokybiškomis savybėmis.
Jei prekės buvo sugadintos transportavimo metu iki pristatymo Pirkėjui, prašome apie tai pažymėti siuntos pristatymo važtaraštyje (jei pristatymo metu pastebite, kad pakuotė sušlapusi, susitepusi). Sugadintų prekių nuotrauką prašome atsiųsti mums el. paštu info@biocos.lt. Nuotraukoje turi matytis siuntos pakuotė ir pristatymo lipdukas, kaip sugadinta prekė buvo įpakuota, dėžės užpildas. Gavę informaciją iš Pirkėjo apie sugadintą siuntą, nemokamai jums išsiųsime naują siuntą arba tas prekes, kurios buvo pažeistos ir naudojimui netinkamos.
Jei Pardavėjas atsiuntė kitokio komplektiškumo prekes, nei Pirkėjas užsakė, prašome atsiųsti prekių nuotrauką į info@biocos.lt, taip pat grąžinti prekę Pardavėjo iškviestam kurjeriui, o Pardavėjas jums išsiųs naują prekę, atitinkančią užsakymą.
Kokybiškas prekes galima grąžinti ir atgauti už jas sumokėtus pinigus arba pakeisti į kitas prekes - tik jei atitinka šias sąlygas:
Grąžinamos kokybiškos prekės privalo būti neatidarytos, nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, etiketės ir kt.) ir negali būti naudotos;
Kosmetikos gaminiai, kurie neturi apsauginės pakuotės (apsauginės plėvelės, kamštelio ir t.t.) grąžinami būti negali, kadangi (dėl higienos priežasčių) nebus galimi parduoti vėliau;
Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, buvo atidaryta (pažeista saugumo pakuotė), yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų;
Grąžinamos kokybiškos prekės turi būti saugiai, tinkamai supakuotos, kad nebūtų pažeistos transportavimo metu. Už sugadintas transportavimo metu ar prarastas prekes, kai jos grąžinamos Pardavėjui, pardavėjas neatsako;
Kokybiškų (nesugadintų, nepažeistų transportavimo metu) prekių grąžinimo ar prekės pakeitimo kaštus padengia pirkėjas.
Norint grąžinti kokybiškas prekes būtina pranešti el. laišku info@biocos.lt.
Kokybiškas prekes prašome grąžinti į Biokosmetikos akademijos parduotuves Vilniuje, Vytauto g. 6 arba Kaune, Mosėdžio g. 7, LT- 48177.
Grąžinant prekes, prašome, nurodyti užsakymą pateikusio asmens vardą, pavardę bei užsakymo numerį.
I-V: 10:00-19:00
VI: 10:00-15:00
VII: nedirba
I-V: 10:00-18:00
VI: 10:00-15:00
VII: nedirba
I-V: 10:00-19:00
VI: 10:00-15:00
VII: nedirba
I-V: 10:00-18:00
VI: 10:00-15:00
VII: nedirba